Landgoed de Biestheuvel
Hoogeloon   (regio Eindhoven)

Teutenzaal: 10 – 200 personen

Teutenzaal: 10 – 200 personen

Teutenzaal: 10 – 200 personen

Goei Koamer: 10 – 70 personen

Goei Koamer: 10 – 70 personen

Goei Koamer: 10 – 70 personen

Goei Koamer: 10 – 70 personen

Teutenzaal: 10 – 200 personen

Teutenzaal: 10 – 200 personen

Teutenzaal: 10 – 200 personen

Teutenzaal: 10 – 200 personen

De Brink: 10 – 300 personen

De Brink: 10 – 300 personen

De Brink: 10 – 300 personen

De Brink: 10 – 300 personen

De Herberg: 10 – 100 personen

De Herberg: 10 – 100 personen

De Herberg: 10 – 100 personen

De Herberg: 10 – 100 personen

De Herberg: 10 – 100 personen

Sub-zalen: 10 – 50 personen

Sub-zalen: 10 – 50 personen

Sub-zalen: 10 – 50 personen

Sub-zalen: 10 – 50 personen

Sub-zalen: 10 – 50 personen

  • Highlights

    8 zalen
    10 – 350 personen
    Landgoed

    Aanwezige zalen + tarieven

    De tarieven voor de zaalhuur zijn bij deze locatie inbegrepen bij alle vergaderarrangementen.

    Goei Koamer

    Capaciteit: 10 - 70 personen
    De Goei Koamer, oftewel de beste kamer van het huis, waar men vroeger de gasten ontving. Dit zie je ook terug in de inrichting; de chique goudtinten worden gecombineerd met een warme bordeaux rode kleur en houtaccenten, waardoor iedereen zich welkom voelt.

    Deze zaal is in te zetten voor vergaderingen, bijeenkomsten, workshops, brainstormsessies, maar ook een gezellige borrel of diner. De zaal is flexibel in te delen, dus alle opstellingen zijn mogelijk, inclusief de benodigde AV middelen.
    Inklappen
    De Goei Koamer, oftewel de beste kamer van het huis, waar men vroeger de gasten ontving. Dit zie je ook terug in de inrichtin…
    Lees meer
    € 195 per dagdeel
    € 390 per 2 dagdelen
    € 585 per 3 dagdelen

    Offerte

    Teutenzaal

    Capaciteit: 10 - 200 personen
    De Teuten waren rondreizende koopmannen uit de Kempen en Vlaanderen. Hen zal je niet meer terugvinden in de zaal, maar er wordt ongetwijfeld nog veel onderhandeld.

    De Teutenzaal is ingericht met het landgoed als uitgangspunt. De natuurlijke kenmerken zoals rustiek hout en foto's uit de natuur komen hier terug. Ook deze zaal is flexibel in te delen met elke gewenste opstelling. Verder is deze zaal uitermate geschikt voor grotere bijeenkomsten, vergaderingen, diners en feesten.
    Inklappen
    De Teuten waren rondreizende koopmannen uit de Kempen en Vlaanderen. Hen zal je niet meer terugvinden in de zaal, maar er wor…
    Lees meer
    € 195 per dagdeel
    € 390 per 2 dagdelen
    € 585 per 3 dagdelen

    Offerte

    De Brink

    Capaciteit: 10 - 300 personen
    De Brink is ook wel het dorpsplein in dorpen waar vroeger het vee werd verzameld. Nou is er geen vee meer te vinden in onze Brink, maar in deze zaal lijkt het wel nog steeds of u buiten staat. De verlichte kerktoren, de balkonnetjes, alles geeft de indruk dat u buiten bent, terwijl u droog in de zaal staat.

    De Brink is ook een multifunctionele ruimte voor grote groepen waarin we elke gewenste opstelling kunnen verzorgen. Een plenaire start of een groot feest met band, het kan allemaal.
    Inklappen
    De Brink is ook wel het dorpsplein in dorpen waar vroeger het vee werd verzameld. Nou is er geen vee meer te vinden in onze B…
    Lees meer
    € 195 per dagdeel
    € 390 per 2 dagdelen
    € 585 per 3 dagdelen

    Offerte

    De Herberg

    Capaciteit: 10 - 100 personen
    De naam zegt het al, de ruimte waar iedereen samenkomt. Deze zaal verbindt de andere 3 zalen en is ideaal voor lunches en het wisselen van sub-zalen. Verder wordt deze zaal ook veel gebruikt voor feesten en grotere diners. Voor een plenaire bijeenkomst is deze ruimte minder geschikt. De Herberg is wel te gebruiken als break-out ruimte waar u snel even met een klein groepje overlegt, of waar een conference call rustig kan worden gevoerd.
    Inklappen
    De naam zegt het al, de ruimte waar iedereen samenkomt. Deze zaal verbindt de andere 3 zalen en is ideaal voor lunches en het…
    Lees meer
    € 195 per dagdeel
    € 390 per 2 dagdelen
    € 585 per 3 dagdelen

    Offerte

    Sub-zalen

    Capaciteit: 10 - 50 personen
    Als extra ruimtes of sub-zaal gebruiken wij regelmatig ook de woonkamers van onze accommodaties. Dit geeft een ontspannen en informele sfeer. Wilt u toch een zakelijke opstelling? Geen probleem. We kunnen in de accommodaties ook een U-vorm of bijvoorbeeld een theateropstelling plaatsen. Informeer naar de diverse mogelijkheden, of maak een afspraak om onze faciliteiten zelf te bekijken.
    Inklappen
    Als extra ruimtes of sub-zaal gebruiken wij regelmatig ook de woonkamers van onze accommodaties. Dit geeft een ontspannen en…
    Lees meer
    € 195 per dagdeel
    € 390 per 2 dagdelen
    € 585 per 3 dagdelen

    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    Alle vergaderarrangementen zijn gebaseerd op de basisbehoeften tijdens een bijeenkomst, maar kunnen naar wens worden uitgebreid. Zo zijn alle pauzemomenten en onbeperkt koffie/thee standaard inbegrepen, maar wilt u bijvoorbeeld een extra borrel of diner toevoegen, geen probleem! Ook aan AV-middelen zijn er tal van toevoegingen mogelijk. Wenst u 'hybride' te vergaderen? Ook dat is mogelijk. Denk dan bijvoorbeeld aan een opstelling met camera's en microfoons, zodat de gasten thuis de bijeenkomst goed kunnen volgen. >Inklappen Alle vergaderarrangementen zijn gebaseerd op de basisbehoeften tijdens een bijeenkomst, maar kunnen naar wens worden uitgebreid. Zo zijn alle pauzemomenten en onbeperkt koffie/thee standaard inbegrepen, maar wilt u bijvoorbeeld een extra borrel of diner toevoegen, geen probleem! Ook aan AV-middelen zijn er tal van toevoegingen mogelijk. Wenst u 'hybride' te vergaderen? Ook dat is mogelijk. Denk dan bijvoorbeeld aan een opstelling met camera's en microfoons, zodat de gasten thuis de bijeenkomst g… >Lees meer

    Bij alle onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de zaalhuur al inbegrepen.
    € 26,75 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief geluidsinstallatie
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, snoepjes, zoete lekkernijen, een snack, een sweet break en een hartige break
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 10 t/m 400 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch    
    € 56,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief geluidsinstallatie
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, snoepjes, zoete lekkernijen, een snack, een sweet break en een hartige break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 10 t/m 400 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch, diner    
    € 99,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief geluidsinstallatie
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, snoepjes, zoete lekkernijen, een snack, een sweet break en een hartige break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief diner (meerdere mogelijkheden)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 10 t/m 400 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch, diner, overnachting, ontbijt    
    € 198,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief geluidsinstallatie
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, snoepjes, zoete lekkernijen, een snack, een sweet break en een hartige break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief diner (meerdere mogelijkheden)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 10 t/m 250 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch, diner, overnachting, ontbijt    
    € 250,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief geluidsinstallatie
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, snoepjes, zoete lekkernijen, een snack, een sweet break en een hartige break
    • Inclusief 2x lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief diner (meerdere mogelijkheden)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 10 t/m 250 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch, diner, overnachting, ontbijt    
    € 410,00 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm
    • Inclusief geluidsinstallatie
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief mintjes, snoepjes, zoete lekkernijen, een snack, een sweet break en een hartige break
    • Inclusief 3x lunch (Lunchbuffet)
    • Inclusief 2x diner (meerdere mogelijkheden)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 10 t/m 250 personen

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    Inbegrepen bij zaalhuur
    Lunch
    vanaf € 13,50 p.p.
    Diner
    vanaf € 26,75 p.p.
    Overnachten
    vanaf € 90,00 p.p.
    Ontbijt
    vanaf € 15,50 p.p.
    Frisdranken/sappen
    O.b.v. nacalculatie
  • Inrichting en sfeer
    Organiseert uw bedrijf regelmatig een vergadering, netwerkborrel, training of seminar buiten de deur? En bent u op zoek naar een vergaderlocatie met klasse in Brabant? Als gastheer met oog voor detail faciliteert Landgoed de Biestheuvel ook uw zakelijke events. Onze vergaderzalen zijn toegesneden op groepen van 10 tot 400 personen. Vanzelfsprekend zijn alle faciliteiten aanwezig voor een geslaagde zakelijke bijeenkomst. Geniet van onze fraaie ligging, midden in het typische Brabantse landschap van bossen en weilanden. Inklappen Organiseert uw bedrijf regelmatig een vergadering, netwerkborrel, training of seminar buiten de deur? En bent u op zoek naar een vergaderlocatie met klasse in Brabant? Als gastheer met oog voor detail faciliteert Landgoed de Biestheuvel ook uw zakelijke events. Onze vergaderzalen zijn toegesneden op groepen van 10 tot 400 personen. Vanzelfsprekend zijn alle faciliteiten aanwezig voor een geslaagde zakelijke bijeenkomst. Geniet van onze fraaie ligging, midden in het typische Brabantse landschap v… Lees meer


    Ligging en omgeving
    Landgoed De Biestheuvel ligt in het mooiste stukje Nederland, namelijk de Brabantse Kempen. Nabij de steden Tilburg, Eindhoven en Den Bosch en op steenworp afstand van prachtige natuurgebieden als De Pals, de Cartierheide en de Vessemse Meren. In de uitgestrekte bossen en op de heide komt u pas écht tot rust. Vervoer is geen probleem want we hebben een prachtige Amerikaanse schoolbus waarmee we onze gasten kunnen vervoeren.


    Eten en drinken
    Van borrel tot diner en van ontbijt tot walking dinner, alle maaltijden komen uit onze eigen keuken! Zijn er allergieën? Geen probleem! Laat het ons weten en we houden er rekening mee. Heeft u specifieke ideeën over de invulling van uw borrel, diner of hapjes, dan denken we graag mee voor een maaltijd op maat. Het is mogelijk om te dineren in onze horeca, maar heeft u een accommodatie gereserveerd, dan kunnen we ook een maaltijdservice verzorgen in de accommodatie zelf. Zo maken we het voor u zo makkelijk mogelijk! Denk bijvoorbeeld aan een heerlijke barbecue, of 's ochtends vroeg een heerlijk verzorgd vers ontbijtje. Inklappen Van borrel tot diner en van ontbijt tot walking dinner, alle maaltijden komen uit onze eigen keuken! Zijn er allergieën? Geen probleem! Laat het ons weten en we houden er rekening mee. Heeft u specifieke ideeën over de invulling van uw borrel, diner of hapjes, dan denken we graag mee voor een maaltijd op maat. Het is mogelijk om te dineren in onze horeca, maar heeft u een accommodatie gereserveerd, dan kunnen we ook een maaltijdservice verzorgen in de accommodatie zelf. Zo maken we het… Lees meer


    Overnachten
    Kiest u voor een overnachting? Al onze 9 groepsaccommodaties zijn voorzien van een sfeervolle woonkamer met open haard en beschikken over een bar met tapinstallatie. De sluitingstijd hiervan bepaalt u zelf. Wij kunnen de bar in de accommodatie vullen met diverse dranken, zodat u zelf niets meer hoeft te regelen. Een zakelijke overnachting is standaard op basis van 2 personen per kamer, maar wenst iedereen een eigen kamer, dan is dit tegen een toeslag ook mogelijk. In de groepsaccommodatie kunt u na het formele gedeelte nog informeel samenzijn. Groot voordeel; alle accommodaties zijn op loopafstand van de vergaderruimtes én kunnen daarnaast ook als vergaderruimte worden ingezet, wanneer u een informelere opzet zoekt. Wij gaan graag, in overleg met u, op zoek naar de passende invulling. Inklappen Kiest u voor een overnachting? Al onze 9 groepsaccommodaties zijn voorzien van een sfeervolle woonkamer met open haard en beschikken over een bar met tapinstallatie. De sluitingstijd hiervan bepaalt u zelf. Wij kunnen de bar in de accommodatie vullen met diverse dranken, zodat u zelf niets meer hoeft te regelen. Een zakelijke overnachting is standaard op basis van 2 personen per kamer, maar wenst iedereen een eigen kamer, dan is dit tegen een toeslag ook mogelijk. In de groepsaccommodatie kunt u… Lees meer

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover bij alle arrangementen inbegrepen
    Beamer + scherm bij alle arrangementen inbegrepen
    Smart TV / Flatscreen: € 35/dag

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    DVD-speler
    Geluidsinstallatie
    Microfoon (bedraad)
    Podium
    Katheder

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Bedrijfsfeest
    Coaching
    Conferentie
    Congres
    Cursus
    Dineren
    Flexwerken
    Heisessie
    Kookworkshop
    Lunchen
    Overnachten
    Presentatie
    Private dining
    Seminar
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 8 vergaderruimtes
    Geschikt voor gezelschappen van 10 tot 350 personen
    Doordeweeks te huur
    Ook 's avonds te huur
    Ook in het weekend te huur
    Self-service (keuken)

    Overnachtingsmogelijkheden

    Overnachten bij deze vergaderlocatie
    Beschikt over 85 kamers
    Overnachten tot 250 personen

    Locatie-faciliteiten

    Lift
    Airconditioning

    Sfeer en inrichting

    Modern
    Design
    Landelijk
    Huiselijk
    Zakelijk
  • Adres

    Hoogcasteren, 25, Hoogeloon (Noord-Brabant)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bosrijke omgeving
    Landelijk
    Nabij vliegveld
    Op het platteland
    Rolstoeltoegankelijk
    Rustig gelegen

    Afstand tot snelwegen

    A67  (4,0 km)
    A2  (8,8 km)
    A58  (9,6 km)

    Parkeren

    Gratis parkeren op eigen terrein
    Op ca. 5 meter van de entree
    250 parkeerplaatsen
    4 laadpalen

    Nabij gelegen luchthavens

    Eindhoven Airport: 7 km

    Nabij gelegen steden

    Eindhoven: 12,3 km
    Tilburg: 24,4 km
  • Teambuilding

    Ons team van instructeurs neemt graag het initiatief om een outdoor activiteit of creatieve workshop te organiseren! Op ons uitgestrekte landgoed van 23 hectare bieden we meer dan 30 activiteiten variërend van fysiek actief, tot vooral mentaal uitdagend, of een creatieve workshop. Wenst u tijdens de bijeenkomst te werken aan teambuilding? Denk dan bijvoorbeeld eens aan onze Communicatie Challenge, het Escape House of de Teamopdrachten. Liever toe aan wat ontspanning en een frisse neus? Maak dan een leuke wandeling op het landgoed, of ga op pad met de Kickbike Fat Max elektrische steps. Wij adviseren u graag over de meest passende activiteiten.

    Teamopdrachten

    De activiteit om elkaars sterke punten te ontdekken! Een combinatie van verschillende opdrachten waarbij u zowel letterlijk als figuurlijk dichter tot elkaar komt. Het is wel belangrijk dat u samen werkt, anders is het onmogelijk de opdracht goed te volbrengen! Teamopdrachten bestaat uit een drietal samenwerkingspellen. Gaan de opdrachten heel goed? Dan breiden we de opdrachten uit. Mocht u meer tijd nodig hebben voor een spel kan het ook zijn dat er minder spellen worden gespeeld.
    € 16,75 per persoon
    10 – 100 personen
    Offerte!

    Communicatie Challenge

    In het Doolhof zijn diverse kistjes verstopt die alleen te openen zijn met een sleutel. Buiten het doolhof hangen diverse kokers met een raadsel erin, die leiden naar een sleutel. Ren door het 1 ha. grote doolhof en vind de kistjes op aanwijzing van de groep buiten het doolhof. Zowel het team binnen, als het team buiten het doolhof moeten goed samenwerken om de juiste kokers, sleutels en kistjes te vinden. Leuk detail, de groepen kunnen zich alleen als groep voortbewegen!
    € 18,50 per persoon
    16 – 32 personen
    Offerte!

    Escape House

    Begin vorige eeuw verdween de vader van Cornelis, de jachtopziener van Landgoed de Biestheuvel. Hij liet Cor achter met een raadselachtig mysterie wat, ook na zijn dood in 1993, onopgelost bleef. Het huis van Cornelis staat nog steeds op het Landgoed. Het mysterie van de verdwijning van zijn vader is nog altijd niet opgelost. Lukt het u en uw team om uit te vinden wat er is gebeurd? In combinatie met uitleg duurt deze activiteit 1 uur en 15 minuten.

    Prijs per game: €250,-
    Prijs op aanvraag
    10 – 20 personen
    Offerte!

    Overige 30 activiteiten

    Op het landgoed zijn in totaal zo'n 30-tal activiteiten beschikbaar die variėren van fysieke intensiteit. Wij adviseren u graag voor de meest passende invulling van uw dag!
    Prijs op aanvraag
    10 – 400 personen
    Offerte!
  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor Landgoed de Biestheuvel
0.0530